Kawan Mayaku

Friday, July 20, 2012

Ramadhan Yang Bermakna??

Ku mengharapkan Tarawikh malam ini penuh makna , Agar dapat kulalui Malam-malam Berikutnya Dengan sempurna, Baris Demi Bari Kalimah Suci Dibaca, Masa yang pantas berlalu, Hingga tak terasa ku berada Di dalam Rakaat Terakhir Solat Witir..

Assalamualaikum Semua, Salam Ramadhan Diucapkan, Buat Diri Ini Ramadhan Kali Ini Terasa Lebih Bererti, Tempat Baru Suasana Baru dan Alhamdulillah Sambutan Solat Terawikh Malam Ini Adalah Diluar Jangkaan, Penuhnya Dengan Jemaah dan Diharapkan Ianya Berterusan..Cuma Bunyi Bising Anak-Anak Pastinya Menggangu Sedikit Sebanyak Khusyuk Jemaah Lain, Semoga Parent Lebih Cakna Akan Masalah Ini..

Setelah 9Tahun Berpuasa Jauh Dari Keluarga;
(5 tahun sekolah Asrama,1Tahun Matrikulasi,3Tahun Universiti)
Tahun ni Diri Ini Dapat Meluangkan Lebih Banyak Masa Dengan Keluarga Kerana Tempat Kerja Yang Tak Begitu Jauh Dari Rumah Parent (Sepang-Seremban), Bila-Bila Je Boleh Balik Utk Berbuka Puase =)
 
Tahun2 Sebelumnya. Diri IniBerpuasa Atas Tiket Pelajar, Tahun Ini Sedikit Berbeza, Sebab Sudah Berkerjaya..Sedikit Teruja Lagi2 Bekerja Dalam Industri Penyediaan Makanan.. Agak2 Dapat Tahan Tak Nafsu Tu?? Hurmm InsyaAllah, Syaitan Kan Kene Kunci =)

Ape-apepown Diri Ini Inigin Mengucapkan Selamat Menjalani Ibadah Puasa Kepada Semua Rakan-Rakan Beragama Islam, Tak Puase Penuh Tak Bole Raye =)




2 comments:

  1. perlukan komen utk pic sendiri nie......he3
    nafsu tu bukan dari syaitan...tapi diri sendiri..syaitan menghasut jer.......

    ReplyDelete
  2. Selamat Berpuasa..
    May Allah grant us the strength to carry out Ramadhan with ease..
    Amin.. =)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...