Kawan Mayaku

Sunday, February 27, 2011

Waktu Kecemasan N Adakah Aq Semakin Matang??

                                                      

Dengar Entry Macam Men Bola Je Plak Sbb Ade Waktu2 Kecemasan Ni Kan???nI kIRE Waktu Kecemasan La Jugak Bagi Aq Sebab Sem Ni Pendek Aq Pown Da Last Sem Kt UMT nI Dan Banyak Yg AQ nK Laksanakan B4 Aq Beh Blaja Bulan 5 NI ha..

Lupe nk Bg Salam..Assalamualaikum,
Semalam Baru Setel Satu Test..Animal Anatomy..N Dikabharkan Minggu Depan Ade Lagi Test Len Plak..Biaq Betoi,,Baru Nak Rehat2 Sat.Tapi Nak Wak Camne..2 Tugas Kite As Mahasiswa..Betul???? BBBEEETTTTUUUULLLL(Aq Menjawab Dalam Hati!!) Aq Makin Tertekan Sebb Banyak Menda Nak Dipikirkar..Hal Keleab Yang Xsudah2 , FYP,Thesis,Test ,Assignment,Kuiz,Presentation Kadang2 Membuatkan Aq jadi Terkejar-Kejar...


                                                      My Heart My Soul DHC UMT

Tapi Aq Try Bawak Tekanan Ni Kearah Yang Positif,Kesibukan Aq Dengan Pelajaran Membolehkan Aq makin Kenal Dengan Warga2 Kampus,Tak Kire La Die Guard,Cleaner O Prof,Mulut Ni Xkan Lokek Bagi Senyuman Dan Mulut Ini Xsegan Lagi Nak Menegur..

Kesibukan Aq Dengan FYP Membuatkan Aq Makin Sayang Dengan Dunia Ilmu Nih!!Makin Membaca Makin Banyak Yang KIte Tahu Dan Ni Membuatkan Aq Bukan Iqbal Yang Dulu Lagi...Dada Makin Terisi Dan Aakan Terus Diisi Dan Diisi..
                                                    My Project for FYP =)

Kesibukan Dengan Kelab Mmembuatkatkan Aq Makin Yakin Pada Diri Sendiri,Even AQ hANYA Pencacai Dalam Kelab,Aq Amat Berpuashati Kalo Sumbangan Aq Dihargai Oleh Orang Lain..

Bagi Kawan2 Aktifkan Diri Anda Dengan Klab Sebab Kesanya Anda Yang Akan Rase,Tak Dinafikan Belajar Itu Penting,Tetapi Luangkan Sedikit Masa Untuk Kelab Kerana Tanggungjawab Mahasiswa Tu Besar..Bukan Semata2 Melestarikan Budaya Ilmu Tetapi Menjadi Ikon Pada Masyarakat,Dan Semuenye Ini Boleh Anda Capai Melalui Penglibatan Kelab2..
                                                 My Heart My Soul GPMS UMT!!

3 comments:

  1. wah....dah last sem....
    ni jeles nie...hehehe...
    yupe..bila kita aktif kita je yg rasa penangannya...

    ReplyDelete
  2. WAH....KO DULU LAIN SKUNK LAIN EH...BGUS LA..SEMOGA BERJAYA OK....DAH BJAYA JGN LUPA I OK! AHAKZZ

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...