Kawan Mayaku

Friday, April 22, 2011

Hosmate o hosmate ^_^

22hb petng..xtaw nak buat ape..niat hnye nak bergurau2 dgn dak2 umah sewa..aq post la mende ni kat fb

saje nak ngusik membe tapi da jadi rezeki kami agaknya c kawan ni kate jom la g teluk ktapang..aq yg tgh serabut ni amat la sonok.yeayyyyyyyyyy!!! ^_^ ye r kami jrg kot kuar same2 semnjk due mnjak ni..masing2 bz dgn hal duniawi wasing2..so dengn menaiki kereta aq kami bergerak..lokasi kedai makan la hu3...

menu;
= sotong celup tepung 2 pinggan
=udang celup tepung 2 pinggan
=jemput sayur n kepok rm5
=abc setiap sorg satu..
memg kenyang =)


 sejuknye ABC ^_^  nyum2

 Sessi diskusi siswa.Tajuk:sapa lagi hensem?

 Alhamdulillah..Allah yg bg kami kenyang bukn makanan2 ni ^_^

Saya Melayu yg 1Malaysia!! ^_^

Saya seronok sgt2!!! ^_^

Da kenyang kami g jalan2 kt pantai jap..tengok sikit ape yg ade..saya nampk org DATING  ade org menjala n ramai budak2 men tepi pntai..sangt tenang pemndgan ptg tu..so kami pown brgmbar lagi ^_^

saya disiniiiiiiiiiiiii

 Nak berkenalan??

 mak tolooong alooong!!!

 ^_^

 Saya malu...

i believe i can fly ^_^

nak dekat maghrib baru kami balik...aq sungguh happy sebb dapt kuar ngn hosmate2 aq =)
2tahun kite duk umah sewa same2..jap je dah nak abeh.aigo2 ^_^  nanti kite kuar same2 g ek 

pada yg mmbaca tq krana sudi mmbaca hingga akhir =)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...